Thursday 25 November 2010

cik hati terluke lagi....

Aiyayaya….entri mlm ni bertema kan sedih-sedih…tajuk paling sesuai….’sedih-sedih hati’….xpun…’hati sedih-sedih’…mane ok ek? Rasenye 2-2 tajuk cam kambing je….hahhahah…sedih2 bole pulak buat lawak cam bongok…….adeyyyy….


Cinte ni kadang cam berukmakyeh…sekejap gedik2…kejap marah…kejap tacing2..kejap gelak2 cam kene sawan cacing….dan malam ni..aku diserang penyakit hati sawan tenuk! Yakni penyakit sakit hati ekoran cinte tenuk…..bukan cinte monyet ok…tapi cinte tenuk…..cinte monyet time aku zaman sekolah pakai tudung senget sebelah!


Sebab ape aku kene penyakit sawan tenuk? Sebab ‘beliau’ dah tipu aku lagi sekali malam ni……perasaan kene tipu dgn org yg kite syg? Rase cam HAMPEH!..aku sgt geram malam ni….kalo beliau ade depan mate aku sekarang ni..nak je aku tarik2 rambut die! Awat la hangpa ni suka sgt tipu cheq hah?? Memang adat hangpa lagu tu ka? Tukaq la adat tu! Konon kate nak jge hati…jage hati taik kucing anda la….


Dulu time aku salu tipu beliau,pandai lak kate kecik ati dgn aku lah..hope aku berubah la….skng bile aku dah jadi sejujur2 sampai jujur tahap bongok camni,ko pulak rajin kelentong aku….cam cisemah….

Zie…sile bersabar selagi masih bersabar…..anda budak comel! Budak comel mesti kene kuat bersabar…yeyeyeyyeye…..(ceih….kate2 semangat yg sgt teruk perasannyeee..hahhahah)