Wednesday 23 May 2012

KAWAN BAIK SAYA.*mcam title buku teks darjah satu*

Yeah Selamat Pagi warga German sekalian!! *nak yang hebat je…kau sedar tak zie..sedar tak..hujan emas di negeri orang,hujan batu di negeri sendiri.Lebih baik di negeri sendiri??? So..sila kembali ke Negara sendiri yang selalu turun hujan batu itu..baru gangster!* ye..baik..aku balik la nih..nak balik la nihhh… *sambil mengusung beg* okay..okay..okay…ayuh kita kembali ke tujuan utama.Ingin sekali ku menceritakan kisah mengenai RAKAN BAIK! Ye..rakan baik.itulah topic bual bicara kita pada hari ini.*Gaya penuh semangat seorang pengacara RTM.teman setia andaaaaaaaaaaa* kau..kau..kau..dan kauu…weiii…nak tau dak? Cheq ada kawan beik gilaaaaa..depa seporting sungguh aikh habaq hang! Paling best depa CUN.COMEYYYYY *alolololorrr* ^^V Cik Belina April ( Suspek Bukanlah Nama Sebenar) *name komersial dalam FB* apa?? Apa? Korang Tanya siapakah? Sila pantas google bukak Facebook boleh?? Facebook kan hujung jari anda.Jangan jadi melayu mudah lupa boleh? Jangan makan kepala ikan byk sangat next time.*tetibe* ok.cik belina april..tu name omputeh..name nogori ehh..ZURA. sebulan lepas beliau masih single.2 minggu lepas beliau sudah bercouple.*sila pasang lagu Sesaaat Kau Datang by Ramlah Ram to those yang sudah rase kecewa kerana si gadis ini kini telah berpunya bagi memeriahkan lagi perasaan sayu dihati.silakan* zura..mmbe opis aku kat UPM nih..hampir setahun 3 bulan usia kami berkenalan.tapi start rapat ujung tahun lepas.kihkihkih.memule memasing sombong.memasing kunun kerek tunjuk sape lagi comey..hahahahahahahh.Dulu aku ingat zura nih SOMBONG.BERLAGAK.NAK KAWAN DGN YANG LOADED2 JE*harus kutuk nih.hehehhehe* jap..jap..jap..tuh mase memule aku tak kenal die.and itu rumusan aku pasal die sebelum aku penah kenal die..tapi bila aku dah kenal die.SUMPAH HABAQ HANG…zura jenis cool weyh..baik..seorang kakak yang sgt menjaga kebajikan adik2 beliau.cun! tak kedekut.*mintak je Nescafe or neslo kat die..comfirm dapat* kehkehkeh dan begitu ramai yang meminati beliau…*MEMPERKENALKAN..HOTSTUFF UPM..CIK BELINA APRILLLLLLL!!!!* Tepuk la weiiiiiiiii..hish..support la mmbe sikit.. =_=” Next…. PUTERI LINDUNGAN BULAN. Name betul??? Erkkk..sangat panjang……..hehehhehe. ehhh..lupa..ade tak saya cakap umur zura tadi berapa? Takde kan?? Ok.zura muda setahun daripada saya.sekian. Ayuh berbalik kepada Puteri Lindungan Bulan. Cik PLB nih…anak bongsu daripada 1 orang adik beradik.haaa..macam mane tuh?? Ok.die tunggal.xde adik beradik..so..mase kecik2 dulu,die kayuh basikal sorang2 depan rumah,main masak2 sorang2..dan bercakap pun sorang2..dan tabiat itu telah dibawa hingga ke dewasa kini.hahhahahahhaha..kalau tengok time die tengah buat keje sorang2 tuh..and tetibe die tercakap bebel sorang2 tuh..jangan lah dipandang pelik..itu mmg lumrah beliau.lumrah anak tunggal.hahhahaha…aku yang duduk kat meja sebelah die kadang2 tergelak jugak bile tertengok die cakap sengsorang.hahhah..weiii..die cun kot!! Haaa..bab nih aku tak tipu..die cun,manja.kadang2 lawak pun ada.Ingat lagi moment mase first time aku dengan die pegi Fakulti Medic kat UPM nih sebab nak urus Viva Student PHD,student Iranian. Student tuh bawak kek besar..dengan selamber kiteorang bagi kata2 semngat kat student tuh untuk exam die *point je tuh..padahal tuh mukadimah nak mintak kek je* kehkehkeh..Kek?? Of Course la DAPAT! Tgk la sape yg bodek mintak.hahhahahahha…Pastu memasing gembira pasal student tuh janji nak hantar kek tuh kat kiteorang kat Opis…mengekek2 memasing dalam kete sebab Berjaya mintak KEK! Hahahahah. PLB nih jugak sngt tak kedekut…die selalu beli makanan banyak2…then share dengan ktorg..tapi…sebelum die nak beli makanan yang BANYAK tuh..die mesti akan ckap macam nih “AD NAK DIET LAH.DAH GEMUK” hahahhah..tah mane yang gemuk tah..aku tgk kurus je.hahhaha..PLB dah nak bertunang bulan 6.2012 nih… Sila beramai2 mengucapkan TAHNIAH PLB!!! Tahniah..:) tu je la kot.pasal aku? Tak payah cerita.sbb aku BAIK! Kehkehkeh..lagi pun ni kan entri pasal kawan baik… sesungguhnya saya sangat sayangkan mereka. Nota kaki Busuk : SAYANGILAH RAKAN BAIK DISEKELILING ANDA. SEKIAN.