Wednesday 1 December 2010

Annoying Girl


Yes I’m! hahhaha…last night baru la aku sedar yg aku ni sgt lah annoying punye gf! Hahha..im recently realize it! Hahahaha..ok….nape aku kate cam tu?
1.   “haaa!! B kuar dgn sape tu!! Keluar dgn perempuan mane tu huh!! (eventho die just lepak dgn mbe2 laki,aku akan syak die kua dgn pmpuan)
2.   Nape lambat reply msj? Nape lambat balik? Outing? Outing dgn sape? Balik kul bape? Sape pulak model kali ni? ( soalan melampau kalah polis pencen!)
3.   Petang ni g mane? Keluar shooting dgn sape? Pagi tadi dah mkn ke belum? Last night tido kul bape? Woke up pukul bape? N memacam lagi lah….



See…..teruk tak…haaaa….kalo sape kene camni..sure tension kan…termasuk la aku…die buat kat aku cmtu..aku rase terkongkong macam king kong giler! Tapi bile aku wat kat die camtu….xde lak aku terpikir die terkongkong king kong…konon aku wat camtu nak tunjuk yg aku ni kengkonon caring la…konon la kan…….padahal aku tak sedar secare tak langsung aku dah kire mengongkong die……..


Before this aku xsedar pun yg aku ni dah kire membuat ganguan terlampau kat beliau..(hey2..wait2!!..nape harus gune word ‘gangguan terlampau’??..lain macam je bunyi nye…kan3)…n malam ni baru aku sedar how bongok it is…

Tapi tah..rasenye its not totally my fault..ngeeee..yep…ermmm….okayyyy…..salah aku….blame la aku 100%...sile2……huhuhu…~ dedih la kononnn~~~

But!!!! Aku dah sedar salah aku tu…..so…ekau…ekau…dan ekau tak payah la nak salahkan den lagi yoooo….den sodar den dah salahhh….ya ammmpunnnnnnnn!!!

Sekarang…baru aku sedar…..(actually aku dah sedar lame dah,just x praktik kan je) setiap org yakni…kau…die…aku..mereka…anda…kita….semua ade life memasing…..tak kire la org tu bf korang ke…gf ko ke…mak,ayah,atuk,nenek,jiran sebelah..or sesaper je la….semua org ade life sendiri….walaupun org tu clon ko sendiri….korang tetap xberhak nak kongkong life die….semua org nak privasi….ade mase untuk diri sendiri….nak enjoy dgn kengkawan….korang xboleh sekat social life org lain….as long as org tu tak terlalu social la….kalo dah org yg korg syg tu menjadi terlalu social…so sile la kongkong beliau untuk kearah kebaikan…..

Tapi kalau kongkong sbb korang ni kuat cemburu jelousy yg terlampau…(macam aku neyyy…hehhehe)..baik tak payah….put ur self into their shoes….setiap org tak suke kalau terlalu dikongkong……so ziee…..sile sedar diri! Jgn mengongkong beliau dgn keterlaluan…anda juge tak suke dikongkong,bukankah???

p/s : aku mule sedar hal ni sbb aku ade sorang mamat ni…kire admirer aku la…sumpah aku benci tahap nak cirit kat mamat ni….die dah taw aku dah ade bf name addyKOala….tapi..still xpaham bahase….die asyik nak amik taw life aku…..sikit2 nak tye itu ini..here n there….lambat reply msg,die dah hangin,x ans call,die mule soal memacam….rimas! sumpah rimas aku…..so…sejak tu baru aku tersedar yg aku buat bende yg same dkt bf aku…..so…sure die rse bnde yg same cm aku rase……kesimpulannye..jgn la terlalu mengongkong life org lain……bole buat org rimas.